Doei!

29 juli 2014 - Oakleigh, Australië

Lieve allemaal,

Vandaag gaat het gebeuren! We vertrekken straks, als alles in de auto staat, richting Darwin. De spullen staan ingepakt in plastic boxen (zo veel mogelijk althans), en het plankenkastje wat Maurice en ik zelf gemaakt hebben is af. We hebben het isolatiemateriaal teruggelegd in de auto, en alles aan de auto is af en klaar in zoverre dat vandaag kan. Het is nu half tien. Ik denk dat we na de middag eindelijk kunnen gaan rijden. Oja, nadat we boodschappen hebben gedaan :-).

Even in het kort onze route: vandaag rijden we vanuit Oakleigh naar Swan Hill om daar ergens op een camping te overnachten. Dit wordt onze eerste nacht in de roof top tent, dus ik ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen.
Vanuit Swan Hill rijden we door naar Bendigo, Mildura, en Broken Hill. Vanuit Broken Hill rijden we naar het plaatsje Port Augusta aan de zuidkust van Australië. Daar begint de Stuart Highway die in totaal 2722 kilometer hoger uiteindelijk uitkomt in Darwin. En dat gaan wij rijden met tussenstops in Coober Pedy, bij Uluru, King's Canyon, Alice Springs, Devils Marbles en uiteindelijk in Darwin.
We denken in een week of anderhalf - twee (met uitloop naar drie weken) in Darwin uit te komen. Maar als jullie niets van ons horen vrees dan niet... dan hebben we het gewoon ergens goed naar ons zin en blijven we lekker nog wat langer.

Het volgende bericht komt waarschijnlijk uit Darwin.

See you later, alligator :)

1. Jacqueline:
    29 juli 2014
    Whaaa spannend!! Echt onwijs stoer dat jullie dit doen. Ben zo benieuwd naar de verhalen! Maar die komen wel als jullie eerst alles zelf hebben gezien. Heel veel plezier! Xx
  2. Marja:
    29 juli 2014
    Eindelijk gaat jullie droom in vervulling.
    Geniet ervan en goede reis.
    Liefs mama Marja
  3. Els:
    30 juli 2014
    goeie reis en ga onwijs genieten van al het moois wat jullie tegenkomen, liefs Hans en Els
  4. Noortje:
    5 augustus 2014