Toeval bestaat niet?

2 november 2017 - Sassenheim, Nederland

Dat zeggen ze althans. Toch is het zo dat ik, dreading a very long flight back Down Under, ontzettend blij ben met het volgende top drie, met op de onbetwiste eerste plaats;

1). Dochterlief is gestopt met twee keer per dag diarree hebben en het zo langs haar benen naar benden zien lopen, hoezee!
2). Maurice kan gelukkig met ons mee reizen
3). Achter ons, op rij 55, zitten Hans en Els, mijn oom en tante. Zij zitten komende zaterdagavond heel toevallig in dezelfde vlucht naar Dubai, onze eerste overstap.

Vanuit daar vliegen we met z'n drietjes door naar Brisbane en vervolgens naar Cairns. Het is voor het eerst dat we met onze dochter van bijna zestien maanden zo'n grote vliegreis gaan maken. Ivy snapt wel wat een vliegtuig is en ze weet ook dat er iets staat te gebeuren.
Onze slaapkamer komt steeds voller te staan met benodigheden die uit dozen en kasten uit het hele huis worden getrokken. Slaapmaskers, scheermesjes, reisgidsen, dagboekjes. Het voornemen om licht te reizen raakt letterlijk steeds meer uit het zicht. Misschien morgen toch nog even kijken wat we hier laten en met de Kerst pas weer nodig hebben!

Hoe dan ook, leuk dat je mee leest! Ik ga hier bijhouden hoe het reizen met zo'n kleintje bevalt en natuurlijk ook wat we aan het doen zijn. Zowel in de tijd dat Maurice aan het werk is, én in de tijd dat we met een campervan het enige stuk gaan rijden waar we altijd gevlogen hebben; namelijk tussen Cairns en Brisbane.

Tag along if you like!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Kim:
    2 november 2017
    Wat leuk! En wat leuk dat Hans en Els meevliegen haha!
  2. Tantal:
    2 november 2017
    Leuk weer zo'n blog! Benieuwd naar al jullie avonturen, nu met kleine Ives. Genieten!
  3. Els:
    2 november 2017
    Wat leuk en wat een spannende onderneming zo met Ivy.
    Geniet ervan. Ben benieuwd naar jullie verhalen😘🍀
  4. Els:
    Zin in, tot zaterdag!
  5. Toke:
    Hello my "going-down-under-(grand)-kids",
    Wat ontzettend leuk, dat we weer verrast worden met n blog.
    Kijk al uit naar de volgende! 😀 Ik wens jullie ontzettend veel plezier en n hele fijne tijd Down Under. 🙃
    😘 🛫🛬
    Mama
  6. Ron en Tineke:
    3 november 2017
    Wat leuk dat je weer een blog gaat maken. We kijken nu al uit naar alle reisverslagen. Een hele onderneming samen met Ivy. We wensen jullie heel veel plezier. Doe Hans en Els de groetjes zaterdag. :-).
  7. Marjolein:
    3 november 2017
    oe, leuk! ik lees mee. 😊
    heel veel plezier
    groetjes, Marjolein
  8. Marja:
    4 november 2017
    Lieve Maurice, Vicky en Ivy
    We wensen jullie een hele goede reis en hopen dat het voor jullie weer een onvergetelijke tijd zal worden. We kijken uit naar jullie foto's en belevenissen.
    Liefs, Peter en Marja
  9. Rob en Bianca:
    5 november 2017
    Heel veel plezier op jullie grote spannende reis! Nu als gezin hoe leuk is dat! Geniet ervan! We zijn benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes Rob en Bianca.
  10. Rob en petra:
    5 november 2017
    Heel veel plezier down hinder! Een onvergetelijke onderneming, geniet ervan
  11. Willeke:
    12 november 2017
    Veel plezier en s6!! Ik ga zeker even meelezen.
  12. Oma en henny:
    25 november 2017