De laatste loodjes

27 april 2015 - Leiden, Nederland

Lieve allemaal,

Ik denk dat dit een van de laatste berichtjes gaat zijn van onze geweldige reis. We zijn op het moment in Sandspit. Een klein maar mooi plaatsje ten noorden van Auckland. Op het moment denken we best veel aan thuis en hebben we er zin in om iedereen weer te zien. Ook zijn we de omvang van Eppie een beetje zat. Heel groot is het niet en als het regent dan is ‘ie eigenlijk echt wat te klein. Maar we hebben nog twee nachtjes in de campervan en woensdagavond slapen we in een motel, zal wel lekker zijn weer, een echt bed!

Ik heb niet zoveel MB’s over dus dat betekent geen foto’s deze keer (kom maar een keer foto’s kijken J)… maar we hebben weer geweldige dingen gezien en gedaan. Afgelopen week zijn we een paar nachtjes in Paihia gebleven waar we in het wild met dolfijnen hebben gezwommen! Echt helemaal geweldig! Midden op zee werd je de boot ongeveer uitgeduwd “zwemmen! Ze komen niet vanzelf!!” Je moet snel de aandacht trekken van de beesten anders dan zijn ze weg. Maar het was een geweldige ervaring om die beesten te zien tuimelen onder je in het water, echt heel erg gaaf. Ook zijn we met een bustour naar Cape Reinga gegaan, het meest noorderlijkste puntje van het noordereiland en hebben we met die bus over Ninety Mile Beach gereden, ook echt een mooie dag was dat.

Morgen en woensdag zijn we rondom Auckland. Woensdagmiddag leveren we de campervan in en donderdagochtend om zeven uur in de ochtend vliegen we terug naar Melbourne. Dan blijven we tot zondag 3 mei nog bij Megan en Aurel en dan is het echt afscheid nemen van Australië! We gaan dan naar Bali tot 12 mei, waar we ook Kimberly nog zien. 13 mei landen we om half acht in de ochtend weer op Schiphol. Daar hebben we ook veel zin in maar nog eventjes twee weken genieten. Voordat we weer op werk zitten en we ons afvragen waar de tijd toch is gebleven.

Groetjes,

Maurice en Vicky

1. Oma gressie:
    27 april 2015
    hallo lieverds ja nu gaat het hard hoor nog even en dan ben je weer in de molen van het normale leven wel lekker even warm verwennen in de zon het is ook een mooi land nu lieverds ik wacht jullie op jullie weer een fijn verhaal wat je heb geschreven heel veel liefs oma
  2. Tantal:
    27 april 2015
    De laatste loodjes klinkt wel alsof jullie het heel zwaar hebben ;-) thuiskomen zal heel fijn zijn, maar het lijkt dan ook al heeel snel alsof je nooit bent weggeweest, dus geniet nog maar even goed van de laatste weken!
  3. Toke:
    27 april 2015
    Hi hi net in t zonnetje genoten van jullie reisverhaal. Ja de tijd gaat nu echt hard. Het is zo 13 mei. Jullie zullen denk wel met gemengde gevoelens afscheid nemen van Oz en NZ. Ik kijk er naar uit jullie weer te zien. Maar genieten jullie nu nog maar lekker van de laatste weekjes. Xxx mama
  4. Els:
    27 april 2015
    Wat gaat de tijd toch snel....zeker nu jullie laatste weekjes/dagen. Geniet er nog maar even van.
    Heel bijzonder wat jullie hebben beleefd het afgelopen jaar.
    Prachtig ook om te lezen dat jullie in het wild met dolfijnen hebben gezwommen, lijkt me echt fantastisch.
    Geniet van jullie laatste weken.
    Zie je weer gauw terug in Warmond.

xx Els.
  5. Ben:
    29 april 2015
    hoi luitjes
    tja wat een reis,en wat hebben jullie veel gezien en genoten.
    nu inderdaad weer de gedachten richting nederland zetten.ik hoop dat jullie de laatste 2 weken nog even heel erg genieten.even relaxen en terug kijken op een prachtig avontuur.heel wat mensen zijn er jaloers op.dit pakt nooit iemand van jullie af,en zal voor altijd in jullie geheugen blijven.dat is zoooveel waard!!!
    tot heel gauw.liefs papaxxx
  6. Rianne:
    9 mei 2015
    Jeetje is het jaar al weer voorbij! Wat gaat dat snel zeg!
    Het is vast ook zo snel gegaan omdat ik lekker kon meelezen. Dan lijkt het net of jullie een beetje dichtbij zijn.
    Geniet nog heeeeeel even en tot snel!
    Goede reis! Liefs Rianne
  7. Willemijn:
    21 mei 2015
    Jeetje het is alweer voorbij :-(. Wat een reis hebben jullie gemaakt en wat ontzettend veel mooie verhalen!
    Liefs Willemijn