Vakantie met z'n drie

21 november 2017 - Cairns, Australië

Lieve allemaal,

De eerste échte dag vakantie is een feit. Onder een bewolkte horizon reden we vanmorgen gedrieën naar Kuranda om daar naar de Barron Falls te kijken en om even door het dorpje te struinen. Maurice is sinds maandag weer bij ons en is officieel klaar met werken in Weipa. Een collega heeft hem overgenomen. Vreemd voor Maurice om het BigLift project niet afgerond te zien, maar wel heel lekker om na een hele drukke zomer waarin hij veel weg is geweest eindelijk op vakantie te kunnen. Donderdag 23 november halen we de motorhome op in Cairns (zo’n schandelijk grote six-berth Apollo toeristenverplaatser / overig verkeershinder), om dan in een kleine drie weken naar Brisbane te rijden. Vanaf dan zijn we dus nog maar matig bereikbaar. Heerlijk als ik eerlijk ben om gewoon weer even met z’n drietjes te zijn, terug naar bezig met elkaar en even te focussen op niks anders dan de goede dingen van het leven. Dat is dus onder andere een goed boek, lekker eten, een mooie wandelingetje, schaduwrijke plekken met koud water en gek doen met onze mini-me. Het wordt denk ik een hele belevenis.
Vanmorgen was al ontzettend leuk om even met z’n drieën kort op pad te gaan. Ik zal een paar fotootjes toevoegen. We hebben meteen een paar leguanen gezien, en een cassowary working on the railroad haha, zo’n grappige vogel. Je hebt bij Kuranda de Skyrail en een oude stroomtrein, en dat beestje stond te graven langs de rails. Ook zijn we even naar de markets geweest, erg leuke koalaknuffel gekocht voor Ivy die we niet konden weerstaan. De falls stellen niet zo heel veel voor, omdat het wet season nog moet beginnen, maar het uitzicht was prachtig!
Even korte update dus voor nu 😊 . Ivy zou moeten slapen maar ligt al drie kwartier te beppen. We nemen dus maar even een duik in een zwembad – we hebben het (inderdaad) maar heel zwaar haha!

Liefs!

1. Bas:
    Genieten weer. ☺
  2. Els:
    21 november 2017
    Heel leuk verhaal Vicky, geniet samen maar lekker nu alle reis stress over is! Liefs
  3. Toke:
    21 november 2017
    Hoi vakantiegangers...heerlijk dat de vakantie voor jullie gaat beginnen. Kan maar een advies geven : geniet !!! En als de mogelijkheid daar is, stuur ons dan maar mooie foto's. Ik ga weer verder met werk. 😕
    Xxx mama
  4. Rita Fenijn:
    21 november 2017
    Geniet er lekker van met zijn drietjes!
  5. Dick en Cobi:
    21 november 2017
    Zo eerst eens even al je verhalen gelezen. Wat een onderneming zeg, maar ook genieten. Geniet lekker van de vrije weken, het mooie weer en elkaar
    Kus van ons
    Dick en Cobi